ΠΡΩΤΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ -19 ΑΠΡ 2024
Την Παρασκευή
19 Απριλίου 2024, στις 11:30 π.μ. στο μεγάλο Αμφιθέατρο
"Αλέξανδρος" του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, στη Σίνδο
το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Διοίκησης
Επιχειρήσεων και Οργανισμών διοργάνωσε
Ημερίδα που σχετικά με το Μάρκετινγκ! Στα πλαίσια της ημερίδας
διεξήχθει φοιτητικός διαγωνισμός. Η ημερίδα περιελάμβανε:
Χαιρετισμούς
των Ακαδημαϊκών Αρχών
Ομιλίες
αποφοίτων και success stories
Ομιλίες
επιχειρηματιών
Παρουσιάσεις
φοιτητικών Project
Βαθμολόγηση
τους από το panel των Dragons και το κοινό
Απονομή
Βραβείων και επάθλων
Μεταξύ
των βραβείων και των επάθλων εξασφαλίστηκαν τα ακόλουθα:
Βραβείο
|
Έπαθλο
|
Βραβείο
πρωτότυπης μελέτης του μάρκετινγκ των συναισθημάτων |
600
euro |
Βραβείο
επιχειρηματικής ιδέας |
200
euro |
Βραβείο
επιχειρηματικού πλάνου |
1
ταξίδι για 2 ημέρες για 2 άτομα στο Costa de Lux, Λεπτοκαρυά, Πιερίας |
Βραβείο
πλάνου μάρκετινγκ |
1
ταξίδι για 2 ημέρες για 2 άτομα στον Παραδοσιακό Ξενώνα, Αγνάντι,
Παλιός Άγιος Παντελεήμων, Πιερίας |
καθώς και έπαινοι για τους διακριθέντες φοιτητές από το ερευνητικό εργαστήριο
Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Η εκδήλωση ΞΕΚΙΝΗΣΕ
με ομιλίες από σημαντικούς ανθρώπους που κατέχουν θέσεις εργασίας στον
κλάδο αλλά και από διδάσκοντες πάνω στο αντικείμενο αυτό. ΣΥΝΕΧΙΣΤHKE
με διαγωνισμό μεταξύ φοιτητών που προκρίθηκαν
στον τελικό. Οι ομάδες είναι οι ακόλουθες:
ΟΜΑΔΑ
1. emotional marketing for the strength of the Adv message
under emotional effort
Φανή Λαθρίδου
ΟΜΑΔΑ 2. emotional
marketing for the strength of the Adv message under emotional effort
Ειρήνη Λιάνου
Deliu Adriano
Δήμητρα Γυμνοπούλου
ΟΜΑΔΑ 3. marketing
plan for netsales innovation of Arabatzis cash and carry
Μαρία Οικονομίδου
ΟΜΑΔΑ 4. business
plan for netsales innovation of Arabatzis cash and carry
Άννα Κασαμάκη
ΟΜΑΔΑ 5. emotional
marketing for the strength of the Adv message under emotional effort
Κλετίνα Χότζα
Λαϊλά Ζεϊνεντίν
ΟΜΑΔΑ 6.
export marketing plan for fruits and vegetables exported in Netherlands
Στέλλα Μανώλη
Αντωνία Τσισκάκη
Οι βαθμολογίες που προέκυψαν
είναι οι ακόλουθες:
Γράφημα
1. |
Γράφημα
2. |
Γράφημα
3. |
Γράφημα
4.  |
Κατόπιν
των παραπάνω βαθμολογιών η επιτροπή αποφασίζει την κατανομή των βραβείων
και των επάθλων στους διαγωνιζόμενους ως εξής:
Βραβείο
|
Ομάδα
|
Έπαθλο
|
Αιτιολόγηση
|
Βραβείο
επιχειρηματικής ιδέας |
ΟΜΑΔΑ 6.
export marketing plan for fruits and vegetables exported in Netherlands
Φοιτήτριες:
Στέλλα Μανώλη
Αντωνία Τσισκάκη
|
200
euro |
Από
Γράφημα 3 προκύπτει ότι η ομάδα 6 βαθμολογήθηκε με τη μεγαλύτερη
βαθμολογία. Η ομάδα αυτή κερδίζει το βραβείο αυτό και βγαίνει εκτός
από τα υπόλοιπα βραβεία. |
Βραβείο
επιχειρηματικού πλάνου |
ΟΜΑΔΑ
4.
business plan for netsales innovation of Arabatzis cash and carry
Φοιτήτριες:
Άννα Κασαμάκη |
1
ταξίδι για 2 ημέρες για 2 άτομα στο Costa de Lux, Λεπτοκαρυά, Πιερίας |
Από
Γράφημα 1 προκύπτει ότι η ομάδα 4 βαθμολογήθηκε με τη μεγαλύτερη
βαθμολογία. Η ομάδα αυτή κερδίζει το βραβείο αυτό και βγαίνει εκτός
από τα υπόλοιπα βραβεία. |
Βραβείο
πλάνου μάρκετινγκ |
ΟΜΑΔΑ
3.
marketing plan for netsales innovation
of Arabatzis cash and carry
Φοιτήτριες:
Μαρία Οικονομίδου |
1
ταξίδι για 2 ημέρες για 2 άτομα στον Παραδοσιακό Ξενώνα, Αγνάντι,
Παλιός Άγιος Παντελεήμων, Πιερίας |
Από
Γράφημα 4 προκύπτει ότι η ομάδα 3 βαθμολογήθηκε με τη μεγαλύτερη
βαθμολογία, αφού οι ομάδες 6 και 4 κέρδισαν άλλα βραβεία. Συνεπώς,
η ομάδα αυτή κερδίζει το βραβείο αυτό και βγαίνει εκτός από τα υπόλοιπα
βραβεία. |
Βραβείο
πρωτότυπης μελέτης του μάρκετινγκ των συναισθημάτων |
ΟΜΑΔΑ
5.
emotional marketing for the strength of the Adv message under emotional
effort
Φοιτήτριες:
Κλετίνα Χότζα
Λαϊλά Ζεϊνεντίν |
200
euro |
Από
Γράφημα 2 προκύπτει ότι η διαφορά μεταξύ των ομάδων 1,2, και 5 είναι
οριακή. Κατόπιν τούτου η επιτροπή αποφάσισε το διαμοιρασμό του βραβείου
στις σχεδόν ισοψηφίσασες ομάδες. Έτσι η ομάδα 5 κερδίζει το 1/3
του βραβείου αυτού και βγαίνει εκτός από τα υπόλοιπα βραβεία. |
Βραβείο
πρωτότυπης μελέτης του μάρκετινγκ των συναισθημάτων |
ΟΜΑΔΑ
1. emotional marketing for the strength of the Adv
message under emotional effort
Φοιτήτριες:
Φανή Λαθρίδου
|
200
euro |
Από
Γράφημα 2 προκύπτει ότι η διαφορά μεταξύ των ομάδων 1,2, και 5 είναι
οριακή. Κατόπιν τούτου η επιτροπή αποφάσισε το διαμοιρασμό του βραβείου
στις σχεδόν ισοψηφίσασες ομάδες. Έτσι η ομάδα 5 κερδίζει το 1/3
του βραβείου αυτού και βγαίνει εκτός από τα υπόλοιπα βραβεία. |
Βραβείο
πρωτότυπης μελέτης του μάρκετινγκ των συναισθημάτων |
ΟΜΑΔΑ 2.
emotional marketing for the strength of the Adv message under
emotional effort
Φοιτητές/τριες:
Ειρήνη Λιάνου
Deliu Adriano
Δήμητρα Γυμνοπούλου
|
200
euro |
Από
Γράφημα 2 προκύπτει ότι η διαφορά μεταξύ των ομάδων 1,2, και 5 είναι
οριακή. Κατόπιν τούτου η επιτροπή αποφάσισε το διαμοιρασμό του βραβείου
στις σχεδόν ισοψηφίσασες ομάδες. Έτσι η ομάδα 5 κερδίζει το 1/3
του βραβείου αυτού και βγαίνει εκτός από τα υπόλοιπα βραβεία. |
Η εκδήλωση θα ΚΛΕΙΣΕΙ
με την απονομή των βραβείων και των επάθλων
στους συμμετέχοντες φοιτητές του Διαγωνισμού από τους συντελεστές της
εκδήλωσης. Αγαπημένοι μας φοιτητές ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ
ΟΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!!
 |
 |

Βραβευθείσες
ομάδες
|

Επιχειρηματίες
και Ακαδημαϊκοί μαζί με διαγωνιζόμενους
|
|