ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

   |

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ

   |

ΕΛΙΔΕΚ

   |

ERASMUS+

   |

HORIZON

   |

INTERREG

ΕΡΕΥΝΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΙΑΧΥΣΗ

 

Π.Μ.Σ. ΜΒΑ

   |

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ

   |

ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

   |

ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

   |

ΗΜΕΡΙΔΕΣ

   |

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

   |

ΦΟΡΕΙΣ

   |

ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ERASMUS+

SVOVE

ΤΟ SVOVE είναι ένα Ευρωπαϊκό χρηματοδοτούμενο έργο στο πλαίσιο του ERASMUS+. Αιτία / ανάγκη της κοινωνίας. Παρατηρήθηκε ότι η εξωτερική εμφάνιση των ανθρώπων επηρεάζει την ψυχολογία τους και κατ’ επέκταση τη σωματική τους υγεία. Έχει βρεθεί για παράδειγμα ότι άνθρωποι που κάνουν χημειοθεραπεία την ανέχονται καλύτερα ή χρειάζονται λιγότερες εφαρμογές (κύκλους) χημειοθεραπείας εάν έχουν καλύτερη ψυχολογική κατάσταση. Το SVOVE έχει σκοπό τη μελέτη και την καταγραφή των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων που θα πρέπει να διαθέτουν οι επαγγελματίες της αισθητικής και της ευεξίας για την ορθότερη προσέγγιση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και την εφαρμογή θεραπειών ευεξίας και αισθητικής με σκοπό τη βελτίωση της αισθητικής τους, της ευεξίας τους και της ψυχολογικής τους κατάστασης. Συμμετέχουν επαγγελματίες από τον κλάδο της υγείας, της ευεξίας, της αισθητικής και του μάρκετινγκ και σκοπό έχουν να φέρουν εις πέρας όλα τα παραπάνω με τη διεπιστημονικότητα των ομάδων εργασίας. Περιλαμβάνει δε μια σειρά εργαστηρίων (multilabs) στα οποία τα μέλη της ομάδας SVOVE εργάζονται πάνω στους στόχους που έθεσε η ευρωπαϊκή επιτροπή.

Έγιναν τρία εργαστήρια (Φινλαδία –διαδικτυακό, Ελλάδα- δια ζώσης, Γαλλία-δια ζώσης) και δύο ακόμα συντονιστικές συναντήσεις στην Περούτζια της Ιταλίας.

AISE

Μία πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης μέσω προγνωστικών μοντέλων για την υποστήριξη της αξιολόγησης των μαθητών μέσω γραπτών κειμένων τους. Ο κύριος στόχος του έργου είναι η εφαρμογή τεχνικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα ικανή να εντοπίζει χαρακτηριστικά προσωπικότητας που σχετίζονται με την κοινωνική, γνωστική και συναισθηματική συμπεριφορά. Τα μοντέλα που θα παραχθούν μέσω τεχνολογιών και εργαλείων εξόρυξης κειμένου στοχεύουν να υποστηρίξουν περαιτέρω τον εντοπισμό τάσεων συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένου του εκφοβισμού, της επιθετικότητας και της κατάθλιψης. Η ποικιλία των τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλες ποσότητες μη δομημένου κειμένου για την εξαγωγή μοτίβων και γνώσεων. Σε αυτό το πεδίο, μεγάλος αριθμός συγκεκριμένων στοχευμένων αδόμητων κειμένων θα παρασχεθεί σε ομάδες μαθητών γυμνασίου από εκπαιδευτικούς με διαφορετική εξειδίκευση. Το κείμενο που συλλέγεται θα καταγραφεί στην κατάλληλη ψηφιακή μορφή και θα εφαρμοστούν μέθοδοι εξόρυξης κειμένου. Μια ποικιλία υπολογιστικών τεχνικών θα εφαρμοστεί για την ανάλυση των γραπτών αλληλεπιδράσεων στο μαθησιακό περιβάλλον, με στόχο να παρέχει στους εκπαιδευτικούς (δάσκαλους, κ.λπ.) αποτελεσματικές γνώσεις ικανές να ενισχύσουν τη μαθησιακή διαδικασία. Για το σκοπό μας, εμπλέκονται διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα από περιφερειακούς γραμματείς, ή λύκεια που θα παρέχουν ερωτηματολόγια από μαθητές ηλικίας 15-17 ετών.
Κύριος στόχος του έργου: Εφαρμογή τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης βαθιάς μάθησης και εξόρυξης κειμένου σε μη δομημένα δεδομένα μαθητών που συλλέγονται από λύκεια προκειμένου να εντοπιστούν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους που σχετίζονται με την κοινωνική, γνωστική και συναισθηματική συμπεριφορά.

Στόχοι και Δραστηριότητες Έργου
1. Θα δημιουργηθεί το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για να αξιολογηθούν οι δεξιότητες των μαθητών Λυκείου τόσο για τις μαθησιακές τους επιδόσεις όσο και για τη συμπεριφορά τους. Το εκπαιδευτικό υλικό θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία ειδικών δασκάλων από τις διάφορες συμμετέχουσες χώρες. Το υλικό θα αποτελείται από συγκεκριμένα δοκίμια και ερωτηματολόγια κειμένου που θα χρησιμοποιηθούν σε 2 διαφορετικές χρονικές περιόδους του έργου. Όλο το υλικό θα χρησιμοποιηθεί στην τοπική γλώσσα κάθε σχολείου. (Δραστηριότητα σχολείων και εκπαιδευτικών)
2. Θα αναπτυχθεί και εφαρμοστεί μια συνεργατική πλατφόρμα λογισμικού που βασίζεται σε σύννεφο που θα χρησιμοποιηθεί για την καταχώριση όλου του συλλεγόμενου υλικού που θα συλλεχθεί από τους μαθητές. Η πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίζει πολλούς χρήστες από διαφορετικές χώρες στην εθνική τους γλώσσα. Αυτή η πλατφόρμα πρόκειται να αποτελέσει ορόσημο και αξιοποιήσιμο εργαλείο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και μελλοντικά εκπαιδευτικά και ερευνητικά έργα. (Δραστηριότητα συνεργάτη Ε&Α)
3. Θα αναπτυχθούν κατάλληλες υπηρεσίες ικανές να χειρίζονται τις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στην πλατφόρμα λογισμικού. Τα εργαλεία και οι υπηρεσίες θα αναπτυχθούν με βάση τα κατάλληλα πρότυπα λογισμικού για να επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα με όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τον Παγκόσμιο Ιστό να είναι διαθέσιμη σε οποιοδήποτε σχολείο. (Δραστηριότητα συνεργάτη Ε&Α)
4. Θα εφαρμοστούν μοντέλα εξόρυξης δεδομένων που βασίζονται σε μια ποικιλία τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Περισσότερο θα εφαρμοστεί η τεχνολογία εξόρυξης κειμένου για τη μοντελοποίηση των συλλεγόμενων εκπαιδευτικών δεδομένων. Η εξόρυξη κειμένου ή η ανάλυση κειμένου στοχεύουν στη μετατροπή του μη δομημένου συλλεγόμενου υλικού των μαθητών σε δομημένες πληροφορίες προκειμένου να επιτραπεί η κατάλληλη ανάλυση ως ένας δομημένος και ομοιογενής πόρος που βασίζεται σε δεδομένα. (Δραστηριότητα Ερευνητικού συνεργάτη).
5. Θα δημιουργηθεί το αδόμητο εκπαιδευτικό υλικό για να επιτρέψει την κατάλληλη ταξινόμηση

 
International Hellenic University
  Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών| Web Page
   ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ | ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ | ΕΡΕΥΝΑ | ΔΡΑΣΕΙΣ | ΦΟΡΕΙΣ | ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | PHOTOS
IMPORTANT LINKS

International Hellenic University

OMMT


Master of Business Administration

Ma.M.B.O. Lab